Поширенні запитання про садочок

Все досить індивідуально. Є діти, які швидко звикають, їм подобається в садочку і вони з першого дня готові залишитись. Є діти, яким потрібно більше часу. В такому випадку мама або тато знаходяться поруч біля адміністратора, педагог стежать за відчуттями дитини і як тільки помічає перші ознаки стурбованості через відсутність мами телефонує адміністратору. І батьки разом з педагогом приймають рішення по ситуації, підніматися в групу чи почекати ще.
Ми не рекомендуємо так робити, навіть, якщо дитина до цього ходила в інший садочок, їй потрібен час щоб звикнути до нового оточення та нових людей. Якщо є можливість краще починати залишати дитину на сон не раніше чим з третього дня перебування в садочку. Поступово збільшуючи проміжки.
Коли пройшов певний період і дитина вже добре почувається протягом тривалого часу, ми пропонуємо їй залишитися з дітьми і відпочити. Як правило, ми просимо маму прийти в садочок і посидіти біля адміністрації в цей момент. Якщо педагоги помітять, що дитина стурбована, вона не може розслабитись і відпочити, вони телефонують адміністратору і разом з батьками обговорюють свої подальші дії. Якщо дитина засинає добре, то перші декілька днів, ми просимо забирати її зразу після сну, а вже потім залишати на весь день. Важливо, щоб поки дитина звикне до сну в новому місці, прокидаючись, вона зразу бачила когось рідного.
Якщо ваша дитина подорослішала і перестала спати в садочку, ми можемо запропонувати провести їй час у групі разом з вихователем за спокійною грою або читанням. Ми не змушуємо дітей спати чи лежати в ліжку, поки інші діти сплять. Якщо дитина не засинає протягом 30-40 хвилин, і батьки не проти, педагоги запропонують дітям помалювати, почитати книги чи пограти в настільну гру. Денний сон – це час для відпочинку інших дітей, тому ігри будуть тихими, але веселими.
Часто діти в садочку починають їсти навіть і продукти, які відмовляються спробувати дома “за компанію”. Якщо цього не сталося, то ми можемо запропонувати заміну з тих продуктів, які є в наявності.
Відвідування басейну не обов'язкове.
Все залежить від сезону та погоди. Розкладом передбачені дві прогулянки на день. В прохолодну пору року це 1 година в першій половині дня і 1 година в другій. В теплу прогулянки довші до 1,5 год вранці і ввечері, крім того функціональне тренування теж проводимо на вулиці.
Все залежить від віку дитини та знань і навичок, з якими дитина прийшла до садочку. Детально з програмою для кожного віку можна познайомитись у методиста. Там детально описано, що дитина буде вивчати протягом року.
Раз в квартал ми проводимо невеликі тестування, які показують, чи засвоюють діти матеріали в тому обсязі, який ми пропонуємо. У випадку, якщо ми бачимо, що є теми які потребують повторення, ми їх вивчаємо ще раз.
У нас немає будь-яких вимог до вмінь та навичок дітей, що приходять до нас в такому юному віці. Якщо ви користуєтесь ще підгузками, то принесіть їх побільше, щоб педагоги мали змогу поміняти підгузок за необхідності. Якщо дитина ще не вміє їсти самостійно, педагоги догодують її, а також зайвий раз нагадають про те, що потрібно попити. Ми також допомагаємо дітям одягатися. До самостійності ми починаємо привчати поступово, починаємо з тих вмінь, які дітям вдаються найкраще.
Температурний режим в садочку відповідає всім санітарним вимогам і складає: 🌡 
20-21 для групових кімнат. 🌡 19-20 для спальних кімнат. 🌡 30-31 для басейну. 🌡 18-19 для спортзалу та музичного залу. 
Температурний режим та вологість ми підтримуємо завдяки регулярним провітрюванням та зволожувачам.

Поширенні запитання про школу

Так у нас є ліцензія. Ми супроводжуємо дитину документально від 1 класу до закінчення початкової школи. Всі тестування та контрольні проходять у нас в Ля School. В кінці четвертого класу діти отримають табелі, сертифікати та особову справу державного зразка.
Ми взяли за основу найкраще з НУШ і покращили програмами "Інтелект" і "Росток" + використовуємо наші авторські курси!
Так є тричі на тиждень, крім того двічі на тиждень хореографія або айкідо на вибір.
Діти у нас перебувають повний день з 8 до 19, до вартості входить все що в розкладі.
Ми чудово розуміємо, що графік сучасних дітей дуже завантажений і у них немає часу на звичайні ігри з однолітками. Саме тому, ми запланували в нашому розкладі час на спілкування за межами уроку: кожну другу п’ятницю шкільні розваги квести, естафети та змагання, кожний другий четвер виїзні екскурсії, майстер-класи, прогулянки за межами школи.