Все досить індивідуально. Є діти, які швидко звикають, їм подобається в садочку і вони з першого дня готові залишитись. Є діти, яким потрібно більше часу. В такому випадку мама або тато знаходяться поруч біля адміністратора, педагог стежать за відчуттями дитини і як тільки помічає перші ознаки стурбованості через відсутність мами телефонує адміністратору. І батьки разом з педагогом приймають рішення по ситуації, підніматися в групу чи почекати ще.
Ми не рекомендуємо так робити, навіть, якщо дитина до цього ходила в інший садочок, їй потрібен час щоб звикнути до нового оточення та нових людей. Якщо є можливість краще починати залишати дитину на сон не раніше чим з третього дня перебування в садочку. Поступово збільшуючи проміжки.
Коли пройшов певний період і дитина вже добре почувається протягом тривалого часу, ми пропонуємо їй залишитися з дітьми і відпочити. Як правило, ми просимо маму прийти в садочок і посидіти біля адміністрації в цей момент. Якщо педагоги помітять, що дитина стурбована, вона не може розслабитись і відпочити, вони телефонують адміністратору і разом з батьками обговорюють свої подальші дії. Якщо дитина засинає добре, то перші декілька днів, ми просимо забирати її зразу після сну, а вже потім залишати на весь день. Важливо, щоб поки дитина звикне до сну в новому місці, прокидаючись, вона зразу бачила когось рідного.
Часто діти в садочку починають їсти навіть і продукти, які відмовляються спробувати дома “за компанію”. Якщо цього не сталося, то ми можемо запропонувати заміну з тих продуктів, які є в наявності.
Відвідування басейну не обов'язкове.
Все залежить від сезону та погоди. Розкладом передбачені дві прогулянки на день. В прохолодну пору року це 1 година в першій половині дня і 1 година в другій. В теплу прогулянки довші до 1,5 год вранці і ввечері, крім того функціональне тренування теж проводимо на вулиці.
Все залежить від віку дитини та знань і навичок, з якими дитина прийшла до садочку. Детально з програмою для кожного віку можна познайомитись у методиста. Там детально описано, що дитина буде вивчати протягом року.
Раз в квартал ми проводимо невеликі тестування, які показують, чи засвоюють діти матеріали в тому обсязі, який ми пропонуємо. У випадку, якщо ми бачимо, що є теми які потребують повторення, ми їх вивчаємо ще раз.